Všeobecné obchodní podmínky
Informace o Všeobecních obchodních podmínkách
Všeobecné obchodní podmínky - Poradna Matoušková
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují pravidla poskytování služeb v rámci Poradny Matoušková, kterou provozuje:
Jméno a příjmení: Mgr. Drahomíra Matoušková
IČO: 71072829
Sídlo: Olšanská 54/3, Praha 3, 130 00
(dále jen „Poskytovatel“).
1.2 Klientem se rozumí každá fyzická osoba, která využívá služeb Poradny Matoušková (dále jen „Klient“).
1.3 Poradna Matoušová nabízí služby zaměřené na neurovývojovou stimulaci, speciálněpedagogickou péči a konzultace pro rodiče v souvislosti s vývojem a potřebami dětí. Služby mají charakter podpory rozvoje a nejsou zdravotními službami ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách.
2. Objednání služeb
2.1 Služby Poradny Matoušková je možné objednat prostřednictvím online rezervačního systému dostupného na webových stránkách Poradny Matoušková.
2.2 Po odeslání rezervace obdrží Klient potvrzovací e-mail s podrobnostmi o rezervovaném termínu.
3. Zrušení rezervace a storno podmínky
3.1 Rezervaci lze zrušit bezplatně nejpozději 3 dny předem prostřednictvím odkazu v potvrzovacím e-mailu.
3.2 V případě zrušení rezervace 1 až 3 dny před termínem služby je nutné kontaktovat Poradnu Matoušková telefonicky a uvést relevantní důvod omluvy. Pokud důvod nebude sdělen, nebo nebude považován za oprávněný, bude rezervace označena jako neomluvená dle pravidel uvedených v bodě 3.3.
3.3 Pokud Klient rezervaci nezruší včas nebo se ke službě nedostaví bez omluvy, bude považována za neomluvenou. V takovém případě bude zablokována možnost dalších online rezervací, a to do doby úhrady storno poplatku ve výši ceny neuskutečněné služby.
4. Ceník, slevy a příplatky
4.1 Ceny jednotlivých služeb poskytovaných Poradnou Matoušková jsou uvedeny v nabídce služeb dostupné na webových stránkách Poradny Matoušková. Ceny se mohou lišit v závislosti na typu služby, její délce, nebo způsobu provedení.
4.2 Slevy mohou být poskytovány v rámci individuálních dohod, dlouhodobé spolupráce, speciálních akcí nebo jiných zvýhodněných nabídek. Výše a podmínky slev jsou uvedeny u konkrétních služeb nebo sděleny Klientovi předem.
4.3 K základní ceně mohou být účtovány příplatky, zejména v případě:
rezervací na víkendové nebo sváteční termíny
nadstandardních požadavků (např. prodloužená délka sezení, konzultace mimo poradnu apod.)
4.4 Klient je vždy o výsledné ceně služby včetně případných slev nebo příplatků informován před jejím poskytnutím.
5. Platební podmínky
5.1 Úhrada za služby je možná:
v hotovosti
platební kartou přímo v prostorách Poradny Matoušková
5.2 Platba probíhá zpravidla ihned po poskytnutí služby, pokud není domluveno jinak.
6. Neposkytnutí služby ze strany Poskytovatele
6.1 V odůvodněných případech, zejména z důvodu náhlého onemocnění, technické závady, nepředvídatelné události nebo jiné překážky nezaviněné Poskytovatelem, si Poskytovatel vyhrazuje právo rezervovaný termín zrušit nebo přesunout na jiný termín.
6.2 Klient bude o této skutečnosti informován co nejdříve, a to prostřednictvím kontaktních údajů, které uvedl při rezervaci.
6.3 V případě zrušení termínu ze strany Poskytovatele nemá Klient nárok na náhradu škody, avšak má právo na nabídku náhradního termínu nebo vrácení případné již uhrazené částky za službu.
7. Ochrana osobních údajů
7.1 Informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v samostatném dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, který je dostupný na webových stránkách Poradny Matoušková.
8. Závěrečná ustanovení
8.1 Tyto VOP nabývají účinnosti dnem zveřejnění na webových stránkách Poradny Matoušková.
8.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto VOP měnit. Nové znění bude zveřejněno na webových stránkách a nabývá účinnosti dnem zveřejnění.